Aromatica
Termékek száma: 20Ez a koreai márka olyan arc-, test- és hajápoló termékeket kínál, amelyek formulája vegán, natúr és bio összetevőkben gazdag. Az aromaterápia bűvöletéből megalkotott kozmetikumok olyan emberek számára készültek, akik különböző bőrproblémákban szenvednek, mint például a túlérzékenység és az allergiás reakciókra való hajlam. Ismerkedj meg a márka kínálatával és válasszátok a Neked valót!
Aromatica - Rosemary Scalp Scaling Shampoo - Tisztító Rozmaring Sampon - 400ml
9 600,00 Ft
4800
PONT
Aromatica - Soothing Aloe Aqua Cream - Természetes Hidratáló Arc- és Teskrém Aloe Verával - 150g
6 700,00 Ft
3350
PONT
Aromatica - Reviving Rose Infuison Cream Cleanser - Krémes Arctisztító Rózsás Gél - 145ml
9 200,00 Ft
4600
PONT
Aromatica - Vitalizing Rosemary Concentrated Essence - Vitalizáló Rozmaringos Koncentrált Arcesszencia - 100ml
12 260,00 Ft
6130
PONT
Aromatica - Rosemary Active V Anti-Hair Loss Tonic - Hajhullás Elleni Tonik - 100ml
10 550,00 Ft
5275
PONT
Aromatica - Rosemary Scalp 3-in-1 Treatment - Rozmaringos Kondicionáló - 160ml
7 000,00 Ft
3500
PONT
Aromatica - Rosemary Scalp Scaling Shampoo - Tisztító Rozmaring Sampon - 180ml
5 550,00 Ft
2775
PONT
Aromatica - Ritual Hair Oil Lavender & Patchouli - Hajolaj - 50ml
Aromatica - Awakening Body Oil - Peppermint & Eucalyptus - Borsmenta Testolaj - 100ml
8 230,00 Ft
4115
PONT
Az Aromatica kozmetikumok biztonságosak a bőr számára
Az Aromatica egy koreai márka, amelyet Jerry Kim alapított, és ma már az egész világon felismerhető. A sikerének alapja elsősorban az átlagon felüli minőség. A bőr-, test-, haj- és fejbőrápolásra szánt Aromatica termékek összetétele hatóanyagokban gazdag, egyrészt rendkívül hatékony, másrészt biztonságos és az irritációra hajlamos érzékeny bőr tulajdonosainak is ajánlott.Az Aromatica kozmetikumok vegán és nem tesztelték állatokon. Ráadásul a gyártójuk nagyon elkötelezett a környezetvédelemnek, valamint a különböző jótékonysági akciókban való részvétel mellett, aminek köszönhetően az Aromatica vásárlói biztosak lehetnek abban, hogy nem csak az elszíneződés vagy ráncok elleni hatékony szert választják, hanem a nemes eszméket megtestesítő termékeket is. Ez az életszemlélet a márka történetéhez kapcsolódik – ötletgazdája felmondott a pénzügyi területen, mert beleszeretett az... aromaterápiába.