A leggyakrabban feltett kérdések
Termék tippek:
1. Hogyan tároljuk a termékeket?
Javasoljuk, hogy minden termékünket hűvös, száraz helyen, közvetlen napfénytől védve tároljátok.
2. Lehet a C-vitamint nyáron használni?
A C-vitamin kulcsszerepet játszik, különösen napsütéses napokon, mivel fényvédő tulajdonságokkal rendelkezik az UVA és UVB sugárzással szemben. Az UVA expozíció főként a bőröregedéshez, az elszíneződésekhez és a ráncok kialakulásához vezet, az UVB pedig a leégésekért és a bőrrák kialakulásáért felelős. Az aszkorbinsav nem egy tipikus fényvédő, de a fényvédő kozmetikummal együtt használva fokozza a védő hatását. További információ a C-vitaminról a blogunkon található.
3. Hol találom a kozmetikum lejárati idejét a csomagoláson?
A kozmetikumok eltarthatósági idejét a „Lejárati idő:” szavak határozzák meg. A gyártó által megadott lejárati idő azt jelenti, hogy a gyártó szavatolja a készítmény biztonságát és a feltüntetett tulajdonságait a megadott időtartamon belül. Ilyen jelölés szükséges a 30 hónapnál rövidebb szavatossági idejű kozmetikumok esetében. Ha a kozmetikum eltarthatósági ideje meghaladja a 30 hónapot, a gyártónak nem kell meghatároznia az eltarthatósági időt. Ebben az esetben a PAO (felbontás utáni időtáv) jelzés szükséges.
4. Tudnátok termékmintákat küldeni nekem?
Az ilyen kérést írhatod hozzászólásban rendeléskor. Sajnos nem mindig vannak minták raktáron. Ha kiderül, hogy vannak a kívánt minták, természetesen mellékeljük. Igyekszünk minden rendeléshez kozmetikai mintákat mellékelni, ahol lehetséges. :)
5. Hogyan kell helyesen elvégezni az allergia tesztet?
Kérjük, olvasd el az allergia teszt útmutatónkat.
6. Az összes termék, amely a weboldalon található, elérhető a boltban?
Az elérhető és nem elérhető termékeket grafikával jelöljük:
Egy adott termék elérhetősége bármikor változhat.
Egy adott termék elérhetősége bármikor változhat.
A rendelés teljesítése:
7. Mikor lesz elérhető az x termék?
Tudjuk, hogy nincs rosszabb dolog a várakozásnál! Sajnos néha nehéz megjósolni a pontos szállítási dátumot :( Ezért javasoljuk, hogy iratkozz fel a termékek elérhetőségéről szóló értesítésekre. E-mailben értesítünk, amint elfogadjuk a kívánt termék kiszállítását.
8. Hogyan lehet egy rendelés módosítani?
A rendelést saját magad is módosíthatod az ügyfélfiókodba bejelentkezve, vagy felveheted velünk a kapcsolatot a +36 80 088 597-es telefonszámon vagy az info@cosibella.hu e-mail címen.
A rendelés csak becsomagolásig módosítható.
A rendelés csak becsomagolásig módosítható.
9. Hogyan lehet egy terméket visszaküldeni?
A hatályos jogszabályok értelmében a megrendelt csomag átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldhető a webboltunkban vásárolt termék. Az ilyen áruk azonban nem viselhetnek magán használati nyomokat, nem lehetek sérültek vagy megsemmisültek, az eredeti, sértetlen csomagolásban kell lenniük annak teljes tartalmával együtt. A kiválasztott termékek visszaküldéséhez kérjük, küldd vissza azokat a címünkre (Packeta Hungary Kft - Olza Logistic - Cosibella.hu
ID98832280, Ezred utca 2, Login Business Park, B2/11 building, 1044 Budapest) az elállási nyilatkozattal együtt.
A visszaküldéssel és a panaszokkal kapcsolatos további információk az ÁSZF-ben található.
A visszaküldéssel és a panaszokkal kapcsolatos további információk az ÁSZF-ben található.
10. Mennyi ideig tart a rendelés teljesítése?
A termékeket igyekszünk a rendelés leadásától számított 24 órán belül feladni, míg a szállítási idő a futár cégtől függ. Itt többet megtudhatsz.
11. Megváltoztathatom a szállítási címem?
Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 80 088 597-es telefonszámon vagy az info@cosibella.hu e-mail címen.
12. Mennyi ideig várni fogok a csomagra?
GLS | 3 munkanap |
MPL futár | 3 munkanap |
Magyar Posta - Terminal | 3 munkanap |
Magyar Posta - Pont | 3 munkanap |
Packeta | 3 munkanap |
13. Mennyit fogok fizetni a szállításért?
Teljes szállítási költség a termékek kosárba helyezése és a kívánt szállítási és fizetési mód kiválasztása után jelenik meg - az összefoglalóban a fizetendő pontos szállítási költséget meglátod. A választott fizetési módtól (előre fizetés vagy utánvét) és a szállítás módjától függően a szállítási költség itt található.
14. Mik a hűségpontok?
A hűségprogramunk szabályzata itt található. Ha kérdésed van, készséggel állunk rendelkezésedre: info@cosibella.hu vagy +36 80 088 597-es számon.
15. Megaphatok ÁFÁ-s számlát?
Minden egyes rendeléshez automatikusan ÁFÁ-s számlát küldünk az ügyfél e-mail címére.
A számla az Ügyfélpanelen is letölthető.
A számla az Ügyfélpanelen is letölthető.
16. Helytelen rendelést adtam le. Hogyan törölhetem?
A rendelést saját magad is törölheted az ügyfélfiókodba bejelentkezve, vagy felveheted velünk a kapcsolatot a +36 80 088 597-es telefonszámon vagy az info@cosibella.hu e-mail címen.
17. Problémám van a megrendelt termékkel. Mi most? Visszaküldhetem a megvásárolt terméket?
Igen, a törvény értelmében a webáruházban vásárolt termék a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldhető. Az ilyen áruk azonban nem viselhetnek magán használati nyomokat, nem lehetnek sérültek vagy megsemmisültek, az eredeti, sértetlen csomagolásban kell lenniük annak teljes tartalmával együtt.
18. Nagykereskedelmi tevékenységet folytattok?
Ha egy márka iránt érdeklődsz, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben: info@cosibella.hu
19. Lehetséges külföldre szállítani?
A rendeléseket Magyarországon belül szállítjuk. Egyéb nemzetközi küldeményeket csak az üzlet lengyelországi fiókjából szállítunk. Érdeklődés esetén a cosibella.pl weboldalon meg kell rendelni, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot az info@cosibella.hu e-mail címen. A szállítás ára a csomag súlyától függ. További információ itt.
20. Hogyan vásárolhatok termékeket pontokért?
Jelentkezz be az boltba, lépj a “Pontokért elérhető termékek” kártyára, majd kattints a „Vásárlás pontokért” gombra. Vásárolj más termékeket a kosárba helyezéssel, és adj le rendelést az oldalon található üzenetek követésével. A “Vásárlás pontokért” gomb csak azokra az árukra vonatkozik, amelyekre elegendő pontot gyűjtött a vásárláshoz.
21. Elveszett csomag – mi a teendő?
Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 80 088 597-es telefonszámon, vagy írj egy üzenetet: info@cosibella.hu
22. A csomagot nem vettem át időben – mi a teendő?
Az előírt határidőn belül át nem vett csomagot visszaküldik a feladónak. Amint a küldemény visszaérkezik hozzánk, felvesszük veled a kapcsolatot, hogy visszaigazoljük és egyeztetjük az újraküldés részleteit, például a fizetést vagy az esetleges szállításmódosítást, valamint a termék szállításának vagy visszatérítésének módját a döntésedtől függően. Kétség esetén fordulj hozzánk a +36 80 088 597 telefonszámon, vagy írj üzenetet: info@cosibella.hu
23. Sérült termék – mi a teendő?
Itt részletes információkat talál az üzletünkben zajló reklamációs eljárásról. Ha további kérdéseid vagy kétségeid vannak, fordulj hozzánk: info@cosibella.hu vagy +36 80 088 597-es telefonszámon.
24. A termékeket helyben vásárolhatok vagy csak online?
A kozmetikumainkat még nem lehet helyben vásárolni.
25. Nem kaptam meg a rendelés visszaigazolását, ez azt jelenti, hogy a rendelést nem fogadtátok el?
A rendelés teljesítésének előrehaladásáról tájékoztató e-maileket a rendszerünk automatikusan küldi, az e-mailjeink viszont nagyszámú linket tartalmaznak, és előfordul, hogy egy adott e-mail platform blokkolja az ilyen üzeneteket biztonsági okokból. Az üzeneteket a rendszer kiszűri [SPAM] vagy teljesen blokkolja. Ezért kérjük, elsősorban ellenőrizd a postafiók összes mappáid. Ha kiderül, hogy nem kaptál tőlünk üzenetet, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 80 088 597-es telefonszámon vagy az info@cosibella.hu e-mail címen.
26. A csomagban nem volt számla.
Tekintettel arra, hogy a cégünk törődik a környezetvédelemmel, nem nyomtatunk számlákat vagy fiskális bizonylatokat minden megrendelésről. Minden vásárlási dokumentum kiállításra kerül, amikor a küldemény státusza az elküldöttre változik, azaz automatikusan a futárnak történő átadáskor. A vásárlási dokumentumot minden rendelésre állítjuk ki, függetlenül attól, hogy a vevő kérte-e vagy sem. A számlát a megrendeléskor megadott e-mail címre küldjük, kivéve, ha az ügyfél nem járult hozzá a számlák elektronikus fogadásához, akkor ez a lehetőség blokkolva van.
A számla mindig letölthető az Ügyfélpanelen.
27. Miért kaptam értesítést, hogy egy termék újra elérhető, viszont a termék nincs a weboldalon?
Ilyen helyzet adódhat abból, hogy valaki törölte a rendelését és a termék visszakerült a raktárba. Ezért mindenki, aki feliratkozott az értesítésekre, azt az üzenetet kapta, hogy a termék újra elérhető. Ebben az esetben, “az első a nyertes” elve érvényesül. Javasoljuk, hogy még egyszer iratkozz fel az értesítésre. Reméljük, hogy hamar sikerülni fog vásárolni.
28. Leadhatok rendelést regisztráció nélkül (vendégként)?
Igen, lehetséges, de javasoljuk, hogy hozz létre fiókot - ezzel kényelmesen nyomon követheted a rendelés teljesítését, és hűségpontokat gyűjthetsz a megvásárolt termékekért.
29. Mi a teendő, ha a csomag sérült?
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelt termékek a kiszállítás előtt megfelelően biztosítva legyenek. Ha azonban a csomag szállítás közben megsérül, panaszt tehetsz, vagy visszaküldheted a sérült terméket. Ilyen esetekben célszerű megtagadni a csomag átvételét és kitölteni a futár által birtokolt kárbejelentést, és felvenni velünk a kapcsolatot a +36 80 088 597 telefonszámon vagy az info@cosibella.hu e-mail címen.
A rendelések fizetése:
30. Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
A rendelés értékétől, a választott szállítási módtól és a preferenciáidtól függően az alábbi fizetési módok közül választhatsz: bankszámlára utalás (link), utánvétes fizetés, elektronikus fizetés (online átutalás).
31. Hol található a számlaszám és mik az átutalási adatok?
WA rendelés fizetésével kapcsolatos minden információ itt található.
32. Miért vannak különböző bankszámlák?
Minden rendeléshez egyedi számlaszám generálódik, amely automatikusan rögzíti a befizetéseket.
Ha az OTP Simple Pay fizetés sikertelen, használhatod az általános számlaszámot: HU 12600016-18007010-60764923
Kétség esetén írj nekünk: info@cosibella.hu e-mail címre.
Ha az OTP Simple Pay fizetés sikertelen, használhatod az általános számlaszámot: HU 12600016-18007010-60764923
Kétség esetén írj nekünk: info@cosibella.hu e-mail címre.
33. Milyen fizetési módok vannak?
A webboltunkban kétféle fizetési mód van. Ha a küldemény Magyarországon történik, akkor: a) utánvét - (GLS futár, MPL futár, Magyar Posta - Pont, Packeta), b) előre fizetés bankszámlára (átutalás) - (GLS futár, MPL futár, Magyar Posta - Terminal, Magyar Posta - Pont, Packeta). Külföldi küldemények esetén csak előre fizetés a bankszámlára (banki átutalás) érvényes.
34. Mi a teendő, ha online fizetést választottam, de nem fizettem?
A rendszer egy automatikus fizetési felszólítást küld neked. Ebben az e-mailben találsz egy linket a fizetési oldalra. 14 nap áll rendelkezésedre a vásárlás kifizetésére. Ha ezen időn belül nem történik a fizetés, a rendelés törlésre kerül.