Termék visszaküldés és panaszok

Panaszok

A csomag átvétele előtt mindig ellenőrizni kell, hogy nem sérült-e meg szállítás közben. Ha a csomagoláson külső sérülések láthatók, javasoljuk, hogy a csomag elfogadását tagadd meg, majd vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 80 088 597 telefonszámon vagy az info@cosibella.hu e-mail címen.

A kézbesítéskor történő utánvételi összeg kifizetése és a csomag átvételének igazolása után lehetőség van a csomag felbontására a futár jelenlétében – egy szabálytalanság esetén eltérési jegyzőkönyv készíteni kell, amely utólagos reklamáció alapja.

Ha a megvásárolt termékről kiderül, hogy gyártási hibái vannak, vagy nem felel meg a leírásnak, kérjük, kövesd az alábbi reklamaciós eljárást:

  • Küldd el nekünk a reklamálni kívánt terméket, mellékelve egy írásos nyilatkozatot, amelyben ismerteted a panasz részletes indokait, a rendezési módot, valamint a visszaküldési címet és a számlaszámot, ahová a pénzt visszatérítjük (a webshop döntésétől függően).
  • A csomag átvételétől számított 14 napon belül e-mailben vagy telefonon értesítjük a reklamációs eljárás eredményéről.
  • A reklamáció pozitív elbírálása esetén a döntés meghozatalától számított 7 munkanapon belül visszatérítjük a felmerülő költségeid: a reklamált termék kijavításával, a termék új példányának küldésével vagy a pénzvisszatérítéssel. Bankkártyás fizetés esetén a visszatérítés a kártyára történik.
  • Ha a reklamációt megalapozatlannak találjuk, a meghozott döntést részletesen megindokoljuk, és költségünkre 14 munkanapon belül visszaküldjük a terméket.

Töltsd le a reklamációs űrlapot

Kétség esetén fordulj hozzánk e-mailben: info@cosibella.hu vagy telefonon: +36 80 088 597.
Javasolni fogunk, hogyan gyorsan és egyszerűen elintézni a panaszt.

 

Termék visszaküldés

A hatályos előírásoknak megfelelően a megrendelt árut kézbesítésétől számított 14 naptári napon belül a szerződéstől való elállás részeként jogában áll indoklás nélkül visszaküldeni az interneten történő vásárlás esetén. Ez vonatkozik a szakmai vagy üzleti tevékenységgel nem összefüggő célból vásárlást végrehajtó természetes személyre, valamint a vállalkozási tevékenységével közvetlenül összefüggő szerződést kötő természetes személyre, ha a jelen szerződés tartalma azt mutatja, hogy ez a személy számára nincs szakmai, különösen az általa végzett gazdasági tevékenység tárgyából eredő jellege, amelyet a TEÁOR szabályok alapján rendelkezésre bocsát.

Ha vissza szeretnél küldeni egy terméket:

  • A megvásárolt terméket sértetlen állapotban, eredeti csomagolásában, annak teljes tartalmával együtt küldd vissza.
  • A küldeményhez csatolj egy írásos nyilatkozatot, amelyben visszaigazolod a visszaküldés szándékát, valamint azt a számlaszámot, amelyre a visszafizetést utaljuk.
  • A küldemény kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül ellenőrizzük a kiszállított termék állapotát (van-e rajta használati nyom, nem sérült-e meg, nem semmisült-e meg, illetve teljes tartalmával együtt az eredeti csomagolásban van-e).
  • Ha nem észlelünk ellenjavallatot, e-mail címedre értesítést küldünk a termék visszaküldésének jóváhagyásáról. Az összeget 7 napon belül visszautaljuk a mellékelt számlaszámra. Kártyás fizetés esetén az összeget visszautaljuk a kártyára.

Töltsd le a szerződéstől való elállási mintát

A termék visszaküldésének elutasítása esetén (a termék sérülése vagy használat jelei miatt) az e-mail címedre értesítést küldünk a termék visszaküldésének elutasításáról. A terméket 7 munkanapon belül visszaküldjük a megadott visszaküldési címre, a szállítási költséget fedezve.

pixel