Saját márkáink
A HairTry egy saját márka, amelyet a Cosibella csapata közösen hozott létre, és amely holisztikus megközelítést alkalmaz a haj és a fejbőr ápolására. Célja, hogy figyelmet fordítson a fejbőrre, amely a szép és egészséges haj kulcsa.
A márka a többirányú hatásra és a konkrét bőrprobléma megoldására összpontosít, nemtől és életkortól függetlenül.
A HairTry márkát azért hozták létre, hogy válaszoljon a bizonyított teljesítményű, érdekes hatóanyagokat tartalmazó és megfizethető árú termékeket kereső ügyfelek igényeire.
Bednarczyk Izabela, aki évek óta együttműködik a Cosibellával, hozzájárult a létrehozásához. Izabela kozmetikai vegyészmérnök és trichológiai szakember, így tudását a termékfejlesztés során kamatoztathatta.
Bednarczyk Izabela
Kozmetikai vegyészmérnök
Trichológus specialista
A márka létrehozásának inspirációja az volt, hogy olyan termékeket hozzon létre, amelyek mögött konkrét cselekvés és egyszerű alkalmazás áll. Olyan kozmetikumokat akartunk fejleszteni, amelyek problémákat oldanak meg, amelyeket a piacon lévő más termékek nem kezeltek kielégítően.
A HairTry márkában két megközelítést egyesítettünk: a trichológiai ismereteket a hajmániások rituáléjával. Gondoskodunk a fejbőr egészségéről, mikrobiomjáról és a megfelelő tisztításról, de nem feledkezünk meg a haj porozitás szerinti bontásáról vagy a PEH egyensúlyról sem.
A termékeinkben tudományosan bizonyított hatóanyagokat használtunk, amelyek látható eredményeket hoznak, és az adott problémára összpontosítanak. Emellett nagy hangsúlyt fektettünk a kozmetikumok használatának kényelmére - fontos, hogy ez kellemes és egyszerű legyen.
Saját márkáinkkal, a HairTry-jal és a SkinTra-val együtt környezetbarát lépéseket teszünk. Támogatjuk a SeedBalls Kenya projektet, amely az éghajlatváltozás ellen küzd Kenya regióiban, amelyek a leginkább ki vannak téve annak negatív hatásainak. A SeedBalls Kenya nagy területeket zöldít szokatlan módon - növényi magokat tartalmazó szénpor-golyókat szór szét. Egy előállított HairTry termék = körülbelül 20 golyó.
Támogatjuk továbbá a ReSea Projectet - az Ocean Waste Plastic Foundationt - egy olyan szervezetet, amely összegyűjti a műanyagot az óceánból Indonézia partjainál, majd újrahasznosítja azt. Ez egy olyan projekt, amely nemcsak a környezetet támogatja, hanem a helyi közösséget is, mivel stabil és tisztességes munkahelyet biztosít. Minden egyes legyártott HairTry kozmetikai csomagolás után az egész flakon súlyának megfelelő mennyiségű műanyagot fognak ki.
Ezenkívül, amikor a HairTry mintákat gyártjuk, adományt juttatunk a Plastic Bank Alapítványnak. Az adományozás annyi műanyag kihalásával egyenértékű, mint amennyit az eldobható tasakok gyártásával forgalomba hozunk.
A HairTry kozmetikumokat nem teszteljük állatokon - ez a gyakorlat az egész Európai Unióban tiltott.
A HairTry vásárlók által kedvelt, legnépszerűbb termékek közé tartozik a Babyhair Fever melegítő fejbőrápoló, az Acid Queen savas fejbőr peeling és a Take Off The Sebum mélytisztító sampon
Melyek a márka termékeinek fő előnyei és egyedi jellemzői.
A HairTry márkájú termékek rövid időn belül gyors és látható eredményeket biztosítanak. A vásárlók különböző igényeihez igazodnak, így mindenki kiválaszthatja a megfelelő ápolást. A HairTry termékek erős, puha és sima hajat garantálnak, ami pozitív hatással van az önbizalomra és a jó közérzetre.
A Cosibella kozmetológusai széleskörű tapasztalatainkra támaszkodva modern bőrápoló termékmárkát hoztak létre.
A SkinTra átgondolt formulákat vezetett be, amelyek pontosan megfelelnek a vásárlók igényeinek. A SkinTra termékek lehetővé teszik, hogy a szalonkezelésekhez hasonló eredményeket érj el házilag is.
Hogyan jött létre a márka és ki a megalkotója?
A márka létrehozásának ötlete 2019 végén született. Zadroga Natalia - a márka megalkotója - akkoriban kozmetológusként dolgozott, kozmetológiai konzultációkat tartott, és ennek a foglalkozásnak köszönhetően átlátta az ügyfelek igényeit.
A kozmetikai jog és a kémia területén szerzett széleskörű ismereteinek köszönhetően megkezdte az első megbeszéléseket a Cosibella vezérigazgatójával egy saját márka létrehozásáról. A következő hónapokban a beszélgetések cselekvéssé kezdtek válni - így született meg a SkinTra.
Zadroga Natalia
Kozmetikai technológia mérnökmester
Mi volt a fő motiváció és inspiráció a márka létrehozása mögött?
Mindenekelőtt minőségi kozmetikumokat akartunk létrehozni, gazdag összetételekkel és erős bőrápoló tulajdonságokkal. Célunk az volt, hogy nemtől, kortól és bőrtípustól függetlenül mindenki találjon magának valót a termékeink között. A SkinTra a vásárlóink bőrének igényeire ad választ.
Milyen kulcsfontosságú összetevőket használunk a márka termékeiben, és miért fontosak ezek?
Hatás és hatóanyagok alapján termékeink három csoportba sorolhatók:
- fehér címkék → alap termékek, amelyek minden bőrápolási rutin elengedhetetlen elemei. Ezek a következők: arctisztítók, fényvédők vagy hidratáló krémek,
- rózsaszínű címkék → multifunkcionális kozmetikumok, érzékeny bőrre is. Ezek főként bőrnyugtató összetevőket tartalmaznak, mint például ceramidokat, béta-glükánt vagy panthenolt.
- fekete címkék → erősebb, aktív termékek, például savak, C-vitamin vagy retinal.
Hisszük, hogy mindenki bőre más és más ápolást igényel, ezért számos hatóanyagot tartalmazó termékeket kínálunk, hogy mindenki megtalálhassa azt, amire szüksége van a bőrápolásában.
Milyen lépéseket tesz a márka a környezet védelme érdekében ?
SkinTra:
- Mindenekelőtt a márka támogatja a Las na Zawsze Alapítványt. Minden egyes előállított kozmetikum 0,5 m2 erdő ültetést jelent, amelyet - érdemes megjegyezni - soha nem fognak kivágni, és a jövő generációit fogja szolgálni.
- A Plastic Bank, amely összegyűjti a műanyagot a strandokról, mielőtt az a vízbe kerülne, szintén számíthat a segítségünkre. Minden egyes előállított termékmintánk 1 műanyag palack visszanyerését biztosítja.
Emellett mindkét márkánk kozmetikumai üveg vagy újrahasznosított műanyag csomagolásban készülnek!
A SkinTra kozmetikumokat nem teszteljük állatokon - ez a gyakorlat az egész Európai Unióban tiltott.
Szerintem mindenki ismeri a Light Your Skin-os C-vitamin szérumot! Hasonlóan népszerű a Liquid Happiness ez egy arc- és szemszérum 0,3%-os retinallal. Harmadik bestsellerünk az egész évben használható Destructor, savas hámlasztó, amely kétféle kiszerelésben kapható.
Melyek a márka termékeinek fő előnyei és egyedi jellemzői.
Kétségtelen, hogy termékeink legnagyobb előnye az egyszerű és világos formulák, amelyek a termékeket többcélúvá és igazán hatékonnyá teszik! A legtöbb kozmetikumunkban nem használunk illatanyagokat, ami mindenkinek tetszeni fog, aki érzékeny rájuk. Termékeinket nem teszteljük állatokon, amelyeket szeretünk, és támogatjuk az ökológiai alapítványokat. Ráadásul a termékek kedvező áron kaphatók is, így vásárlásuk nem fogja megterhelni a pénztárcádat. :) Ezeket a szavakat támassza alá a több száz pozitív vélemény és a vásárlóink által elért eredmények.